h1

Never forget that interactivity is much larger than digital media…

Octubre 8, 2009

L’altra dia, sense venir el cas, vaig descobrir una web que aprofundia en el tema que parlava fa uns dies: la interactivitat. Per això, m’agradaria fer-vos quatre pinzellades de les aportacions de Nathan Shedroff. En primer lloc, l’autora desfà la falsa creença que tot lo multimèdia i online sigui interactiu. Segons ella, “interactivity is all around us and a deep part of our lives. It has been around for hundered of thousands of years. It is merely new to electronic media”. Així posa exemples de la màxima interactivitat com pot ser una conversa, un joc, qualsevol strorytellers

A continuació, passa a anomenar els elements que componen la interactivitat i els recull en un esquema molt aclaridor que es adjunto a continuació. Per tant, Nathan també coincideix amb el fet que la interactivitat és un concepte tan ampli que només es pot considerar tenint en compte la mesura dels factors que el composen.

quadre

També pot resultar interessant la seva comparativa dels diversos mitjans en termes d’interactivitat. Una de les principals conclusions és que una conversa, una reunió o la pràctica d’una esport és molt més interactiva que un email, una pàgina web o qualsevol CD-Room.

Finalment l’autora se centra en els recursos interactius que ofereix internet, citant un rànquing dels millors en funció dels criteris del Feedback i el Control creativitat i productivitat, comunicació i adaptabilitat.

Aquí us enllaço la web perquè realment val la pensa donar-li un d’ull.

Fins aviat.

Deixa un comentari